ANDREA - a full time Yoga, Pilates and Tai Chi instructor.

I fell in love with yoga over seven years ago, when I got a Nintendo DS and bought a game called Let's Yoga. From then, I began 'playing' yoga everyday, sometimes twice a day. At first, the practice was more physical for me, but after few months I started to really count on yoga to bring me a sense of calm during especially chaotic days. Soon after, I began recognizing the benefits of a regular asana and meditation practice and continued to incorporate yoga daily - not just during times of chaos. I found myself feeling more energized, more compassionate, happier, and with more awareness. Now, I teach full-time and couldn't be happier to do what I love. What began as a physical practice for strength and flexibility quickly became a lifestyle. I teach my students to take their yoga off the mat and apply the principles learned in the class to their lives outside of the studio. I do not only teach my philosophy, I live it.

Wednesday 12 September 2012

Našla som Nintendo!!!! :D


Ani si neviete predstaviť, aká som rada! :) Chcela som ho hľadať v krabiciach nad skriňou, pri výmene letných šiat za zimné, ale stal sa zázrak a dnes som ho našla úplne inde :) V škatuli s elektronikou (ehm, celkom logické...)...

No, asi to všetko znie čudne a zrejme vážne nechápete spojitosť medzi mojím milovaným Nintendom a jogou :) Idem vás ešte trochu ponaťahovať?? :P Niektorí ľuďia budú vedieť hneď o čom hovorím/píšem. O jednej milej Tete. Áno, Teta v Nintende ma ako prvá učila ako sa robia všelijaké jogové cviky. Neveríte? Je to tak. Jogu som sa začala učiť z Nintenda. Nechodila som na nijaké jogové hodiny, nemala som asi dva roky, ako som začala cvičiť učiteľa z mäsa a kostí. Cvičila som si s Nintendom :)

Ako vidíte, všetko je pekne vypísané na obrazovke. Ako náročný je cvik, na čo je zameraný, sú tam aj tipy a rady, ako cvičiť cvik, keď ho nezvládame ako Teta (takéto tipy budú aj v mojej knihe :P). Sú tam oznašené aj svaly, ktoré sa precvišujú a aj pár viet o ásane.

  Táto jogová ´hra´ - veľmi náučná, nápomocná a môjmu srdcu tak blízka, sa volá Let´s Yoga (Poďme jogovať). Postavička dievčiny sa dá meniť, i oblečenie, podložka, ale aj pozadie. Všetky ásany sú neuveriteľne dobre vysvetlené, Teta sa dá aj otáčať, takže kto si nie je istý kde presne je ruka či noha, dá sa to rýchlo skontrolovať.

Teta v akcii :)
 Ako postupne prechádzate lekciami od najjednoduchších cvikov až po ťažšie, zvykáte si na záťaž pri cvikoch a aj čas sa pomaly predlžuje. Dokonca sa dajú vybrať rôzne zostavy, podľa toho, čo chcete precvičiť. Podľa mňa je toto najúžasnejšia a najužitočnejšia hra o joge akú som kedy videla a mala možnosť vyskúšať!

Dokonca aj dýchanie je pekne naznačené.
Vrelo odporúčam vyskúšať všetkým, ktorí vlastnia Nintendo!!! :)

No comments:

Post a Comment