ANDREA - a full time Yoga, Pilates and Tai Chi instructor.

I fell in love with yoga over seven years ago, when I got a Nintendo DS and bought a game called Let's Yoga. From then, I began 'playing' yoga everyday, sometimes twice a day. At first, the practice was more physical for me, but after few months I started to really count on yoga to bring me a sense of calm during especially chaotic days. Soon after, I began recognizing the benefits of a regular asana and meditation practice and continued to incorporate yoga daily - not just during times of chaos. I found myself feeling more energized, more compassionate, happier, and with more awareness. Now, I teach full-time and couldn't be happier to do what I love. What began as a physical practice for strength and flexibility quickly became a lifestyle. I teach my students to take their yoga off the mat and apply the principles learned in the class to their lives outside of the studio. I do not only teach my philosophy, I live it.

Monday 3 December 2012

Moja prva power joga :)

A je to tu! Je po tom! Dva týždne som si pekne krásne postresovala - dnes to bolo asi najhorsie, ale nakoniec moja prvá hodina v Harpers fitku dopadla celkom uspokojivo :)

No, som si myslela, že tam budú samí mladí ľudia, pretože power joga je o tom, že sa rôzne cviky vykonávajú dosť rýchlo a až taký dôraz sa nekladie na dĺžku dychu. Mala som pripravenú taku miernejšiu zostavičku, ale po 15 minútach som ju musela úplne zmeniť a zaimprovizovať, pretože prišla úplne iná kategória ľudí, ako som očakávala. Aj keď som robila chybičky, myslím, že na to všetko som to zvládla dobre a aj ľudia si zacvičili poriadne. Podľa mňa treba brať ohľad na ľudí, pretože by bolo zbytočné robiť niečo, čo by nezvládli - veď predsa z cvičenia jogy by mali mať radosť! :)

Snáď sa to aj zúčastneným páčilo, bolo nás dosť, okolo 15 - moja doteraz najväčšia trieda, čo som učila. No a už sa teším na ďalšie dve hodiny tento týždeň a potom od januára budeme zarezávať v plnom prúde! :D
 
Ďakujem Mayke, že sa zúčastnila a pekne cvičila na tejto mojej prvej power joge, Maťovi, že nás odviezol a Alenke a Adamovi za psychickú podporu (v spánku :P) - nabudúce bereme kameru :P Mám vás veľmi rada! 
 
Namaste!



No comments:

Post a Comment